Escribir nuevo tema

Ciencia y Tecnología

Foro sobre tecnología, internet, tendencias, herramientas sociales (web 2.0), etc.

me
autor Escrito por Versh
Visitante distinguido
miércoles 14 de agosto de 2013 09:03

A Closer Look At Elon Musk's Much-Hyped Hyperloop

You can thank brainy billionaire Elon Musk's Hyperloop proposal for bringing electro-magnetic-powered transportation and the linear induction motor back into the public consciousness.

The Hyperloop is a system for really-really rapid transit. If built, Musk claims it can carry people about 800 miles per hour, which could get you from Los Angeles to San Francisco in about 30 minutes.

Could you imagine this type of transport between Tijuana and Mexico City? Or Guadalajara and Mexico?

Dreaming does not cost anything! Or can it?

But in this country where they are sold to other our dreams , or worse. Where we do not want to dream.

PS: I could not ride this "train". I'm claustrophobic. Yep

¿Te gustó este tema? puedes compartirlo, ¡es gratis!

Hay 6 respuestas al foro

1
autor MALHABLAO el 14/ago, 2013 11:35 Ciudadano distinguido

@Versh » If you're dreaming, if you're claustrophobic, this is not for you, you keep using the planes, can you imagine? traveling at 800 miles per hour, am I doing 11 hours of Gomez Palacio Mexico City, would be fabulous, and so I avoid the run, just one question, this will bring chingadera "wifi"???? lol and more lol

que lindo soy que bonito soy como me quieroooo!!! juar juar juar

No se la mmn,a mi hablenme en aleman...

2
autor Adolfitohitler el 14/ago, 2013 14:24 Diputado federal

@Versh 

Es ist mir egal, wie ich auf Hochzeitsreise mit meiner Freundin gehen wollen, wäre am besten schätzen,

einer Maschine erzählte uns von hier zu transportieren, um die nächste Galaxie centaury.

SIEMPRE SONRÍE A LA VIDA Y LA FUERZA ESTARÁ CONTIGO :- )

3
autor elcaliman el 14/ago, 2013 14:50 Gobernador

@Versh » se le olvido agregarlo en traducido al español, o tal vez asi lo decidio? bueno total !!

que locura ese aparato y viaja muy rapido, sera conducido por personas como aviadores militares o algo asi, 

porque a las personas ordinarias , algunas chocan en sus carros a tal solo 30 km por hora!

que puntadas son esas!!??

4
autor MALHABLAO el 15/ago, 2013 13:33 Ciudadano distinguido

@elcaliman @Versh » Ess la misma mamada de como envian el dinero en los supermercados, en capsulas , pero pinche vertigo ha de estar gashototeeee

que lindo soy que bonito soy como me quieroooo!!! juar juar juar

5
autor Versh el 15/ago, 2013 20:16
Visitante distinguido

Today we think that is a crazy dream of a madman. But that fool is a millionaire who started his fortune dreaming .. So.

We must be dreaming.

I do not know which facilities have.

Por mis hijos

6
autor Adolfitohitler el 15/ago, 2013 23:08 Diputado federal

@Versh 

gut aussehen, dass Narren und Träumer als exzentrisch ..jjejjejjeLaughing

SIEMPRE SONRÍE A LA VIDA Y LA FUERZA ESTARÁ CONTIGO :- )

¿Te gustó este tema? puedes compartirlo, ¡es gratis!

Foros de el Lector en El Siglo de Torreón.

*